23 Wrz

JA I MOJA MARKA HBL

Harmony Business & lIFE

Co jakiś czas wracam do siebie z kilkoma pytaniami. Tym razem rewiduję i robię mentalne porządki z nazwą swojej marki Harmony Business & Life. Myśl, jaka przyświecała mi na początku tworzenia marki i jej wizja to miejsce, w którym ludzie wspólnie i każdy z osobna odnajdzie coś, co jest mu potrzebne na daną chwilę. Dojrzewam a wraz ze mną dojrzewa moja marka. Żegnam się, – choć te pożegnania nie zawsze są łatwe – ze swoimi przekonaniami, miejscami i ludźmi. Robię miejsce na nowe, a żeby mogło to nowe do mnie przyjść robię miejsce na dobrą przestrzeń, by mogło u mnie przycupnąć na chwilę a może na dłużej.

Takie jest moje Harmony Business & Life. Moje światy, moje doświadczenia, wiele moich ról pełnionych – mamy, córki, żony, siostry, lidera, coacha, trenera, podróżnika, żeglarza, motocyklistki… Wszystko poprzeplatane, wzajemnie splecione tworzy harmonię.
To miejsce o wielu perspektywach, otwarte na zmiany, potknięcia, upadki i wzloty.
To miejsce, w którym możesz wyciągnąć z szafy głęboko ukryte, dawno nieużywane własne skrzydła. To miejsce, w którym otrzepiesz je z kurzu i wzniesiesz się tam gdzie Cię oczy, serce i dusza poniosą a rozum pozwoli powrócić.
To miejsce, w którym możesz w swoim tempie budować swój zawodowy sukces.

Harmony Business & Life powstało z potrzeby budowania balansu, przejścia, połączenia i uzupełniania się, bo często łapałam się na zadyszce, którą powodował bieg pracy lub oddanie się tylko jednemu obszarowi życia. Dawniej dzieliłam, oddzielałam dzisiaj łączę, uzupełniam, zapraszam do podróży, buduję mosty, inspiruję…

I jeszcze jedno
Zaczęłam pracować nad swoim wymarzonym pomysłem – podróżach połączonych z rozwojem, coaching travel

Co daje mi takie „sprawdzenie”? Mogę:

  • Zrobić podsumowanie i przyjrzeć się swoim pomysłom, wizji oraz dotychczasowej pracy
  • Porównać z początkowymi założeniami
  • Zobaczyć progres w swoich działaniach
  • Odkryć obszary, w których dobrze / nie dobrze sobie radzę
  • Wdrożyć nowe pomysły
  • Iść nadal tą samą drogą lub ją skorygować

Kiedy wracam do siebie z pytaniem, „Po co” i kiedy udzielam sobie odpowiedzi każdorazowo jestem z siebie dumna i ładuję swoje baterie do pełna.

 

Jeśli masz swój temat, który chcesz podsumować, zapytać siebie, po co to robisz i ruszyć dalej. Odpowiedz sobie na pytania:
* doprecyzuj obszar, na którym chcesz się skupić

– Jak jest obecnie?
– Co (w wybranym temacie) działa, co się sprawdza?
– Co nie działa?
– Jaką mam obecnie wizję i pomysł na to, co robię?
– Czy to, co robię jest w zgodzie z moimi wartościami?
————————————————————————————————————————————

– Jakie były moje początkowe założenia?
– Jaką miałam/em wizję?
– Jaki był mój cel?
————————————————————————————————————————————–

– Dokąd dzisiaj zmierzam? Jaki jest mój cel obecnie?
– Czego potrzebuję, aby zrealizować swój cel?
* możesz wykorzystać metodę SMARTER do pracy z celem

Magdalena

podobne wpisy

LEAVE A COMMENT